נשיא ביה"ח שערי צדק: "חמישה מיליארד זריקות – תופעות לוואי שוליות"

    מהדורת הבוקר No Comments on נשיא ביה"ח שערי צדק: "חמישה מיליארד זריקות – תופעות לוואי שוליות"

    פרופ' יונתן הלוי נשיא בית החולים "שערי צדק" בראיון במהדורת הבוקר אצל בצלאל קאהן: "לא הייתה תרופה בהיסטוריה שהופצה בפרק זמן כזה קצר עם תופעות לוואי כל כך מעטות" | "מתנגדי החיסונים שמתאשפזים וקרובי משפחתם מורטים את שערות ראשם ולא מבינים כיצד קיבלו החלטה אווילית שכזו" | ועל הירידה התלולה במספר המאומתים והחולים הקשה

    פרופ' יונתן הלוי צילום: מרים אלסטר / FLASH90
    18:49
    01.05.24
    אתר קול חי No Comments on מפקד פלוגה במכתב כואב: "מחבל מצליף והסיוע נוחת"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: מרים אלסטר / FLASH90

    פרופ' יונתן הלוי מנהל בית החולים שערי צדק מספר על העומס ועליית התחלואה. ומספר שיש ירידה בכמות החולים הקשים, לא רואים מאומתים בקרב המתחסנים בחיסון שלישי. "אנחנו רואים ירידה תלולה של ממש במספר המאומתים והחולים הקשה מקרב המחוסנים במנה השלישית. הבולט שבהן הוא בית החולים "הרצוג" בירושלים".

    "מאומתים וא סימפטומטיים לא מעסיקים את מערכת הרפואה כעת. זהו מסר למיליון אלו שאינם מחוסנים, יש בשורה טובה בנתוני התחלואה האחרונה. למדנו מהגלים הקודמים שהצניחה בין חמצן, עד הרדמה והנשמה מהירה ומסוכנת. אפשר תמיכה ביתית בליווי קופת חולים, אבל צריך להיזהר".

    הלוי הוסיף: "אנחנו צריכים לשמוח בכך שיש לנו ארבע קופות חולים שמכירות אותנו ואת התיק הרפואי האישי שלנו. לא מעט חולים מהמגזר החרדי שהונשמו בבית הגיעו לבית החולים במצב אנוש מאוד לאחר שהחזיקו אותם בבית, רבים מהם נפטרו בבית החולים – מי שצריך לקבל החלטה כזו הוא רק רופא המשפחה".

    "חמישה מיליארד קיבלו זריקות בכל עולם, ותופעות הלוואי שוליות מאוד, לא הייתה תרופה בהיסטוריה שהופצה בפרק זמן כזה קצר". ציין נשיא ביה"ח שערי צדק, פרופ' יונתן הלוי: "חרטה זה מה שנקרא אנדר – סטיימנט. מתנגדי החיסונים שמתאשפזים וקרובי משפחתם מורטים את שערות ראשם ולא מבינים כיצד קיבלו החלטה אווילית שכזו. הטענות בדבר תיאוריות הקונספירציה על נזקים ארוכי טווח, שפני ניסיונות, יש לי שתי מילים לומר על זה – הזוי ומסוכן, חייבים להפסיק עם זה".

    "המגזר החרדי חולה פחות ומאושפז פחות בשל קצב ההתחסנות הגבוה. בהתחלה היה אחוז מאושפזים גדול בשל חוסר האמון במערכת החוק המדינה והממשלה, אבל ברגע שגדולי ישראל הנחו התחלואה במגזר החרדי צנחה" בישר הפרופסור.



    0 תגובות